top of page
Blog: All Articles


Maximizing the Use of Activities in Dynamics 365
Les activités dans Dynamics 365 incluent les tâches, les appels téléphoniques, les rendez-vous, les courriels et les notes. Elles permettent de suivre toutes les interactions avec vos clients et prospects, de planifier des actions futures et de garder une trace de l'historique des communications. En utilisant efficacement les activités, vous pouvez avoir une vue d'ensemble de toutes les interactions avec un client, ce qui facilite la gestion des relations et la prise de décis

Maxime Paré, COO
Nov 104 min read
Â
Â
Â


Demystifying the Different IT Professions
In this article, we shed some light on the distinct but complementary roles played by the IT professions at the heart of the Vendere team

Vendere Team
May 283 min read
Â
Â
Â


SharePoint Integration: Benefits and Traps
SharePoint, natively integrated with Microsoft 365, lets you insert documents into CRM forms. Available with Dynamics 365 and Membri 365.

Maxime Paré, COO
May 285 min read
Â
Â
Â


Sustainable CRM: The Path of the Vendere Group Towards an Ecological Future
A sustainable CRM can improve internal operations and reduce environmental impact for associations. Read this blog to know more!

Vendere Team
May 287 min read
Â
Â
Â
bottom of page



